Accepterad Musticctv | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Ditt discord namn: mustibb

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? classic

Varför tror du själv att beslutet togs? av den information jag fick reda på är det för att jag körde in i deras gänghus en liten bit och sen att jag åkte tillbaka och provicerade efter att personen riktat på mig. Han tog beslutet då han asnåg att det var rdm och lite provosering.

Hur är beslutet felaktigt? När jag var påväg att ta en vänster så märkte jag att min bil (carlenb800) är så otroligt dålig på att svänga och bromsa och den sladar som in åt helvete så jag köre en liten bit fram och vände direkt och körde ifrån direkt. Där efter så märker jag atthan riktar så jag går fram och frågar vrf han riktar och då ställer han sig framför bilen med vapen i handen och då blir jag provocerad då han först rikta ut mot mig och ställer sig framför bilen så jag blir arg och kör ifrån och svär mot hnm. därefter bad jag hnm att sluta rikta för anrs skjutar jag. grabben fortsatt att rikta så jag gör en ticket där jag skriver "syrianska riktar ur gänghus och provoserar och att jag kmr skjuta dem" jag läger ungefär 4 skott och åker därifrån direkt. Vrf jag anser att det är fel är för att först och främst provocerade han mig genom att rikta för ingen anledning och att han ställer sig framför bilen. Sen gjorde jag en ticket till och med jag hade faktiskti ingen aning om att jag skulle skriva det ngn annan stans men jag har dokumenterat det otminståne. Jag varken on sightar då han rikta jätte länge och jag provocerde inte jag ville bara veta vrf han rikta när vi kör förbi.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Om du ser banbeviset och testar min bil så kommer du fösrtå vrf jag inte kunde köra ifrån dirket från början.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka