Nekad Musticctv | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Bild på banmeddelande: View attachment image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog spawnmenu mitt i ingenstans alltså (spawnmenu abuse)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog över ett kriminelt område i stan där ingen var efter att jag tog över den så tog jag spawnmenu. men jag vill tilläga att ingen var i området eller runt mig så jag var helt änsam, men det är fortfarande inte rätt att göra på så sätt som jag gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag gjorde ett fel val att ta spawnmenu vid ett lite stängt område och rpade inte ut det, även fast det bara var 20 pers inne så kvitar det eftersom jag borde rpat ut ur situationen istälet för att bara dra en spawnmenu. jag är tacksam att det fins stafs som melvin och er andra för att ni gör ert jobb rätt och rättvist. upskatas verkligen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för små saker som lall för länge sedan och för yngefär 1 månad sedan var jag p bannad för combat logging. jag har lärt mig av dem mistagen och på så sätt kommer jag lära mig av detta ban också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade garanterat kunnat rpat ut det som tex "tar bussen till ____ eller gjort det mer profisonelt och inte bara spawnmenuat från ingen stans

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har självklart lärt mig av denna ban på samma sät som jag lärt mig av alla andra bans som jag fåt. jag har lärt mig att rpa vidare till sitt slut. och att man absolut inte använda spawnmenu utan att rpa ut ur det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka