Nekad Musticctv | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? spartan36, complain bulten samt bubbleegum.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Händelsen där jag anklagas för combat logging och NLR-brott är något som jag önskar kunna redogöra för tydligt. Jag inser att det finns otydligheter i mina handlingar, och jag vill gärna förklara min tankeprocess för att förtydliga situationen. Vad som hände var att jag crashade som sagt som det står i bannen och efter det så går jag omedelbart in i revern igen, när det laddat klart så tog jag gäng husset för jag är så van med att göra det och när jag väll gjort det så går det ej att ta senaste så jag valde att ta spawnmenu till torget så jag inte är inne i ett hus men som sagt det var vldigt konstigt tänkt utav mig. sen så sprang jag tillbaka och plockade kroppar men jag hade helt och hållet glömt att jag bryter mott regeln NLR men det kna bero på att jag var undr stress och var ganska skakig men det är inte en bortförklagning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej! det var så här att jag vart med i en skottlosning med mitt gäng och vi var på taket och vi hade en anning att vi skulle bli stormade så vi var rätt så redo. så vad som händer är att vi blir stormade och vi skjuter ner de flesta från taket. sen så blev jag sniped av nåt slag och då dör jag och alla andra i taket. men som sagt jag crashar och jag vet om att jag måste spawna in direkt och ta senaste och det gör jag men när jag skulle välja vart jag skulle spawna in så råkar jag ta gäng husset då man gör det så ofta så det var verkligen inte med meningen så då tog jag torget istället för jag änkte att det skulle vara bättre en att vara inomhus där någon når mig men det var konstigt och dumt gjort utav mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter att ha reflekterat över händelsen inser jag nu att mina handlingar var felaktiga och strider mot serverns regler. Jag beklagar djupt att jag bröt mot dessa regler och inser att det påverkar inte bara min spelupplevelse utan också upplevelsen för andra spelare på servern.Jag vill betona att jag har lärt mig av detta misstag och är fast besluten att respektera serverns regler och riktlinjer i framtiden. Jag förstår att dessa regler är nödvändiga för att bevara en positiv och rättvis spelupplevelse för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill specifikt nämna en tidigare incident där jag blev bannad för combat logging för en tid sedan. Denna händelse har verkligen fått mig att reflektera över mina handlingar och förstå vikten av att respektera serverns regler. Jag inser nu att mina tidigare avstängningar, inklusive den för combat logging, har varit resultatet av bristande omdöme och att jag behöver vara mer medveten om mina handlingar för att skapa en positiv spelupplevelse för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När det gäller den senaste incidenten där jag anklagas för combat logging och NLR-brott, är jag fullt medveten om att mina handlingar var bristfälliga och strider mot era regler. Jag ångrar djupt mina impulshandlingar och inser nu att jag hade kunnat agera annorlunda för att undvika dessa överträdelser.Jag funderade över hur jag hade kunnat göra annorlunda och identifierade några punkter där jag borde ha agerat mer eftertänksamt:

För det första, bättre planering hade kunnat förhindra mina impulshandlingar. Genom att noggrant överväga konsekvenserna av mina beslut innan jag agerade, hade jag undvikit situationer där jag bröt mot era regler.

Jag inser också att jag borde ha kommunicerat med era administratörer om jag var osäker på reglerna eller hur mina handlingar skulle tolkas. Tydlig kommunikation är nyckeln för att undvika missförstånd.

Under själva händelsen hade jag kunnat ta en kort stund för reflektion. Att stanna upp och tänka under pågående situationer är avgörande för att undvika impulsiva beslut.

Min bristande kunskap om era regler var också en faktor, och jag inser nu vikten av att investera mer tid i att förstå dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av dessa misstag och är fast besluten att tillämpa dessa lärdomar för att undvika liknande situationer i framtiden. Jag ber om ursäkt för det besvär och de problem jag har orsakat på er server. Jag kommer verkligen att göra saker anurlunda till nästa gång och jag tar med varenda sak som den fina staffen spartan och alla staffs andra skrev ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag. jag vill järna att flera staffs staffs eller skapparen av unive philip kan ta detta ärende också så jag får olika synpunktar på vad jag behöver tänka på Jag hoppas innerligt på en möjlig återanslutning till Unive och är redo att acceptera eventuella konsekvenser för mina tidigare handlingar. Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan.

”sen så sprang jag tillbaka och plockade kroppar men jag hade helt och hållet glömt att jag bryter mott regeln NLR”

Tror du behöver en längre stund att fundera över dina handlingar för att säkerställa att du inte glömmer igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka