Nekad Musticctv | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? stressfri samt d.m5an

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och bandera hade lite problem med varan ig så när han bemöte mig med typ 20 andra personer så bad han mig att up repa det jag skrev i twt om honom. och jag gjorde det FAST med en ton som om jag menade det. jag skulle nog sägga att det är anledningen. och jag ångrar mig djupt. förstår vrf staffs valde att ta det beslut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade paintaball med 4 andra och när tiden var klar så var bandera utanför med 20 andra peroner och precis som jag sa iovan så bad han mig att säga vad jag skrev i twt och jag gjorde det fast med ton så det lätt som om jag menad det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet om att det inte var en felaktig ban då jag tydligt gick emot regeln fear rp och det är drf jag till 100% vet att det var mitt fel och kan förbättra mitt beteende till nästa gång. vill också till lägga att det var 5 på morgonen och man var lite seg och hade ingen anning om vad man gjorde och sa men det är ingen bort förklaring för om man gör fel så har man gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannd för NLR och combat logging tidigar och sen har jag fåt lite små bans. jag vill nämna att för varje ban så har jag fått en ny synvinkel och rätt desutom som gör att det förbättrar rolspelandet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att jag bröt mot reglerna när jag var omringad och uppmanades att säga samma saker som jag tidigare sagt. I en ögonblicklig reaktion ansträngde jag mig för att leverera orden med en bestämd röst och därmed bröt jag mot reglerna för Fear RP. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mitt agerande och inser att det inte var acceptabelt enligt serverns regler. Min avsikt var inte att förstöra för andra spelare eller förstöra upplevelsen för någon annan. Det var ett misstag och jag lovar att vara mer medveten om reglerna och respektera dem i framtiden.Jag älskar att vara en del av den här gemenskapen och har alltid strävat efter att bidra till en positiv spelupplevelse för alla. Jag ber om en möjlighet att bevisa mitt engagemang för att följa serverns regler och delta på ett ansvarsfullt sätt. Jag förstår om du behöver tid för att överväga min överklagan, och jag uppskattar verkligen den tid och ansträngning du lägger ner på att hantera dessa frågor. Jag hoppas att du kan se förbi mitt misstag och ge mig en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart har jag lärt mig utav denna ban precis så som jag lärt mig utav alla andra av mina bans. som sagt detta kommer inte ske igen utav mig och det kan jag garantera.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Bild

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka