Nekad Musticctv | Ban Överklagan (StressFri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? stressfri samt d.m5an

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och bandera hade lite problem med varan ig så när han bemöte mig med typ 20 andra personer så bad han mig att uprepa det jag skrev i twt om honom. och jag gjorde det FAST med en ton som om jag menade det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade paintaball med 4 andra och när tiden var klar så var bandera utanför med 20 andra peroner och precis som jag sa iovan så bad han mig att säga vad jag skrev i twt och jag gjorde det fast med ton så det lätt som om jag menad det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban. jag var 100% på felet här, jag begåde fear rp för att jag gjorde så och det var fel utav mig nu när jag reflekterar tillbaka. sen var det klockan 6 på morgonen hade lite sömn och mycke adrenalin och det bara kom ur mig, men självklart så är det ingen sak att skylla på för jag har frtf gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannd för NLR och combat logging tidigar och sen har jag fåt lite små bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade vissat hänsin och betet mig som jag var livs hottad som jag var i det i scenariot. Alltså skulle jag värna för mitt liv mer och rpa ut det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Nu vet jag hur jag ska hantera ett sånt här liknande scenario i framtiden och kommer defenetivt inte göra nåt linande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Bild

Känner inte att du har lärt dig utav ditt misstag!

Mvh StressFri

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka