Accepterad Musticctv | Ban Överklagan [JimmyM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? exritez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hadde på mig en ett annat gängs kläder (maiyans) för att vara helt ärlig jag visste inte ens om att det var ett annat gängs kläder då jag inte funnits i servern när det gänget var med tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och hållde område i grove garaget och sen kom det lost och vi börjar shafsa. och jag var helt omedveten om att jag hade på mig ett gängs kläder ahahha. jag bara gick till kläd afären och såg en hoddie såg att det ståg maiyans på den men visste inte att det var gäng doc för jag har inte varit med här i unive så länge så jag tror inte att det var öppet när jag var här. alltså som sagt jag skulle aldrig vilja ha ett annans gängs tröja när jag inte e med dem det är bara skämig för jag e ju boss för ett gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte direkt felaktigt då det är fel av mig men som sagt jag hade ingen anning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har fåt tidigar bans och då var jag lite ny i servern, satt och var lite shafsig i sjukhuset och jag har lärt mig av det misstaget som jag gjorde

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga om det var gäng tröja eller inte för det var lite dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Tillbaka