Accepterad Musticctv | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? theodoroo, complain, spartan36 bulten samt bubbleegum.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu var det ett tag sen men jag har ändå lite koll på vrf de gjorde det. Det var så att de var en skottlosning i vårt gäng hus alltså blev vi stormade för de skjöt in mott huset så vad vi gjorde var att ta fördel och väntade i taket av buggnaden. vi lyckas dödda ett par men sen tillslut vart alla i taket dödade samt jag. efter någon minut så crashar mitt spel och det vet dem om och jag vet också at jag direkt måste gå in och ta senaste i spawn. jag kommer in och skulle välja spawnplats men av mistag tog gänghuset då det är som en vana för det är det man tar varje gång, jag visste om att det var fel och fick lite panik och tog istället spawnmenu till torget. det jag tänkte var att det är lite oretvisst att vara inlåst och att någon tar mig till sjukan från huset så det var drf jag tog torget. sen efter jag fick vård så hade jag åkt tillbaka och klätrade upp för trappan för att plocka döda kroppar men då hade jag helt och hållet glömt bort regeln NLR men efter att jag reflekterat på de så var det väldigt fel ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej! det var så här att jag vart med i en skottlosning med mitt gäng och vi var på taket och vi hade en anning att vi skulle bli stormade så vi var rätt så redo. så vad som händer är att vi blir stormade och vi skjuter ner de flesta från taket. sen så blev jag sniped av nåt slag och då dör jag och alla andra i taket. men som sagt jag crashar och jag vet om att jag måste spawna in direkt och ta senaste och det gör jag men när jag skulle välja vart jag skulle spawna in så råkar jag ta gäng husset då man gör det så ofta så det var verkligen inte med meningen så då tog jag torget istället för jag änkte att det skulle vara bättre en att vara inomhus där någon når mig men det var konstigt och dumt gjort utav mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte en felaktig bann och jag erkende det i suport också för jag visste att det var fel, men sen det med med combat logging var lite utav ett missförstond då det inte var med avsikt att göra så, sen fatar jag att det fortfarande måste få en konsekvens för det men jag hade någ räknat det mer som spawnmenu abuse lite mer en combat logging, men det är jag som ska bestämma hur det ska vara placerat så jag respekterar valet a bannen jag fick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill specifikt nämna en tidigare incident där jag blev bannad för combat logging för en tid sedan. Denna händelse har verkligen fått mig att reflektera över mina handlingar och förstå vikten av att respektera serverns regler. Jag inser nu att mina tidigare avstängningar, inklusive den för combat logging, har varit resultatet av bristande omdöme och att jag behöver vara mer medveten om mina handlingar för att skapa en positiv spelupplevelse för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första hade jag kunnat förhindra mina impulshandlingar. Genom att noggrant överväga konsekvenserna av mina beslut innan jag agerade hade jag undvikit situationer där jag bröt mot era regler. Sen om jagde hadde gåt tilbaka i tiden så skulle jag efter att jag fåt vård använda mig utav NLR regeln alltså att jag skulle rpa på att jag inte kom ihåg vad som hände innan jag vart dödad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av mitt mistag, jag har reflekterat och tänkt tilbaka på hur jag borde gjort och jag ångrar mig djupt. Men nu när jag har fått en sån stor ban över vad jag gjort så kommer jag inte låta det ske igen och kommer vara mer nogran på dessa regler samt alla andra som finns. "jag kommer verkligen göra saker och ting anurlunda i framtiden"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag, sen vill jag också lägga till att två av stafsen som banna mig är inte kvar alltså theodoroo143 har en Pban samt ban från dc och spartan36 är demotad. tack för ni tog er tid och läst min överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka