Accepterad Musticctv | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mostafa08ccv

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag var uppkäftig mot securitas i sjukhuset vilket var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän hade avlidit ig och jag och min vän tog med honom till sjukhuset när vi anläner till sjukhuset blir vi skrikna på att gå ut vi lämmnar grabben i sängen och går sakta ut från dörren, medans vi går ut från dören rpar jag på det och är lite självförsvarig ut av mig och det kom ut lite uppkäftning som jag inte hade i backtanken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu när jag ser om klippet var det lite uppkäftigt ut av mig och jag hade defenetvit kunnat gjort bättre vid det lägget. jag hoppade support och pratade själv med hunkis som la avstängningen på mig och hon berättar att det var väligt kaos och personer slängde kroppar på andra som vi inte visste om för det var ganska lugnt när vi var där men jag fattar vrf securitas bede oss att gå ut vid den tiden då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare varit bannad pågrund av att jag snodde tjänste bil jag var ganska ny i unive och efter den bannen tog jag lärdom att man inte fick hålla på så där för rpn skull och andras och sen dess aldrig fåt något mer problem utav polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aag hadde 100% kunnat lyddit och gåt ut så som securitas bedde mig att gå ut istället för att vara uppkäftig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska vara upkäftig mot varken polis securitas eller sjukvårdare när de gör deras jobb och inte alls hålla på att vara uppkäftig i sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka