Nekad Mustibb | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mustibb

Vem var det som bannade dig? ludde7063, azzpa, boten och 1.benji.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-26 202544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog för lång tid på mig att ta upp mina hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade pratat med dem jag åkte med och jag sa till dem att dem ska släppa mig så jag kan prata med vilka jag trodde var whyos så jag hoppar av dem åker och håller koll från taket. Jag pratar med dem därefter börjar dem rikta så jag sa vad gör du riktar du på askar för jag trodde de va whyos. Sen kom min mamma in i mitt rum då det var en sen söndag o min mamma bad mig sova inför skolan. Jag bad hne gå ut o så fortsatte jag att försöka prata med dem och dem bara skrek så tillslut tog jag upp mina händer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter att jag pratat med ett antal staffs och dem fortfarande tycker att det är grov fear rp så gav jag upp kan gå vidare och erkänna att jag gjorde fel och borde tagit upp mina händer direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit grön i 3 månader fick en ban av mistag av sickan och han tog bort dir. Har haft 3 tidigare långa bans 2 av dem länge sedan men 1 var för typ 4 månader sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde tagit upp mina händer så fort dem rikta så det inte blir fear rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte får stalla genom att prata när ngn riktar på dig utan man mst ta upp dem direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka