Inaktuell Mustibb | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Musti

Ditt discordnamn: mustibb

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är pågrund av att jag är väldigt aktiv, särskilt nu under jobb och skol tiderna där folk inte är så aktiva. och vill serverns absoluta bästa i alla möjliga sett. har varit med i servern i mer än ett år och har mycket kunskap om hur servern funkar ig samt dc och forumet. Har sett mycket svagpunkter i servern under denna tid jag spelat och de vill jag gärna vara med och hjälpa till med så servern verkligen når sitt bästa. Jag har alltid varit engagerad i det jag gör både i irl och onl så jag hade tagit rollen som helper seriöst och gjort jobbet snabbt nogrant samt så det blir bra för allas sidor. Har flera vänner som är staffs och dem har inspererat mig till att bli helper. Har också kollat på både 320s live i twitch och andra staffs som streamar och av vad jag ser så inspererar dem mig också. Har varit ganska dålig på många sidor i tidigare fall, har blivit bannad för onödiga saker som jag nu känner var väldigt efterblivet och vill visa att jag både har förbättrat mig på rpn och hjälpa andra att bli bättre. Det är självklart helpers och staffs i servern som representerar serven och visar hur bra den är för nya rpare och jag själv har fått hjälp av staffs som gjort så jag lärt mig av mina misstag, vill vara ansiktet utåt åt unive och representera det nu på det bästa sättet möjligt. Har inte så mycket bans heller, ligger på 18st i och med hur länge jag spelat som är i snart 2 år men självklart är det ingen bra grej men det är en sak som jag redan förbättrat och lärt mig utav.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har inom tiden jag spelat i servern inträffat många fel och svagpunkter som gör så att servern allmänt blir sämre och ser hemk ut för nya spelare som vill fortsätta rpn i servern. Som tex tycker jag att skottningen är alldeles för mycket. Man vill inte att andra som inte spelar ska se servern som en skjutt server där det ända folk gör är att hoppa ut och skjuta för ingen anledning. Det är en av sakerna som jag anser vara en sak som får servern att se dålig ut. Vad mer som jag tycker är lite svagt med servern är att folk metar mycket har märkt det på många olika sätt och det är verkligen både jobbigt att se och tråkigt för rpn. sånna små saker som man kan se till att hålla koll på som gör så att servern blir 100% bättre och roligare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? för att förbättra dessa problem tycker jag att man ska bådde prata med staffsen som man jobbar med på hur man ska agera emot dessa problem samt att prata med rparna som begår dessa regelbrott så dem förstår hur seriöst det är och vrf det är så viktigt att följa de här reglerna. En självklar sak att göra är också att placera en ban där de som fick bannen kan reflektera över vad de gjort och kunna göra en överklagan där de vissa att de förståt och då kan man självklart ge dem en till chans för att visa att dem förbättrats.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha en god ton både mot spelarna och staffsen man jobbar med. Man ska alltid kunna ta kritik och vara öppen för kritik. tycker jag är en viktig sak då man ska höra spelarnas röst ifall de känner att något är fel. . Tycker också det är viktigt att prata med folk innan man tar åtgärder tycker faktiskt det är jätte tråkigt att vissa staffs bannar folk utan att prata med folk innan, man vill liksom inte åka på en ban pågrund av en jätte tråkig anledning man ska se till att varna dem muntligt och i dcn om det behövs. att gå runt och visa att man inte vett vad man gör påvärkar hur andra ser oss staffs och då kan dem få tankar att dessa staffs vet ej vad dem gör och kan leda till att dem känner att servern inte är rättvis.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Aktiv I forumet 07:30 - 08:00 sedan i skolan, inne på servern, forumet och discord från 16:00 - 23:00

Tisdag: Aktiv på forumet 07:30 - 08:00 sedan i skolan inne på servern forumet och discord 15;00 - 23:00

Onsdag Aktiv på forumet 09:30 - 10:00- sedan i skolan inne på servern forumet och discord 14:00 - 23:00

Torsdag Aktiv på forumet 07:00 - 07:30 sedan i skolan inne på servern forumet och discord 16:30 - 23:00

Fredag: Aktiv på forumet 08:00 - 08:30 sedan i skolan inne på servern forumet och discord 13:00 - 04:00

Lördag: Aktive på servern, forumet och discord 12:00 - 04-00

Söndag Aktive på servern, forumet och discord 12:00 - 00:00

Ibland kan det ändras lite med tiderna men jag kommer försöka att hålla det här schemat så bra som möjligt. I forumet och dcn kmr jag vara aktiv i på morgonen samt när jag kmr tillbaka. Kan gå in i forumet/dcn svara på överklagningar hjälpa de som behöver hjälp i ungefär 1 timme.
Kommer gå ig efter skolan och då börjar jag direkt med staff arbetet för att börja dagen men efter en stund av arbete så återgår jag till rpn för att villa lite.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i servern i mer en 2 år har lärt mig en massa under den här tiden och har mycket kunskap inom rpn.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har aldrig varit staff direkt men jag hade short list som försvan på grund av ett mistag. har dock sett en massa om hur det är vilket gjorde så jag blev intreserad att själv bli staff i UNIVE. Har all kunskap inom reglerna och kan till och med massa komands ig och i dcn. Har varit SV tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är beredd på att jobba med vad som helst

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka