Nekad musti mohammed | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musti mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? mirre7

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är musti mohammed. Jag är 23 år gammal. Min bakgrund är dålig då vi aldrig hade mat på borden och fattigdom. Nu när jag har bilvit vuxen vill jag hjälpa dom som var på samma ställe som jag vid den ålder. Mina intressen är att köra bil då jag körde bil med min kusin när jag var liten hela tiden eftersom att mina föräldrar alltid var o jobba fast aldrig fick in pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och realistisk rp. Har många tidiga erfarheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft = Du ska aldrig göra något som vore orealistisk t.ex hoppa av ett tak med en bil för att fly utan spela realistiskt. FearRP = Du ska spela som att du vore rädd, om någon har en pistol mot ditt huvud ska du värna om ditt liv och göra vad personen säger åt dig att göra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp. Har kört på massa olika fivepds och serverar som t.ex mortal men den är stängd nu och lite i vation

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill bara säga att ni verkligen vill ha mig i eran server med mina erfarenheter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka