Nekad Musti | Medlem ansökning [S1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Messi

Vad är ditt discord namn? breezy110

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Dragan Lazovic. Lazovic är 23 år. Han hade en väldigt tuff uppväxt. Han föddes i en fattig familj där de var väldigt tufft. Han föddes i en trakt och i en ung ålder tvingades han börja med kriminalitet. Dragan hade de ändå bra i skolan och när han blev äldre så gick han ut skolan med topp betyg. Han lämnade sin kriminalitet och började plugga till läkare. Idag är Dragan en läkare och har flyttat till Unive för att hitta ett jobb i Sjukvården.

Dragan är en person som inte bryr sig om hur han klär sig utan de viktigaste för honom är att han ska ha de skönt. Han bryr sig inte om vad andra säger. Dragan har stora mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit med i Unive i 4 år. Jag vill förbättra RPn med mina tidigare erfarenheter. Jag vill förbättra scenarios och säga till att alla har roligt. För mig är det alltid viktigt att jag och andra får ett leende när vi spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska säga till att båda sidorna har haft de roligt under ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Fear RP att man ska värda för sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i unive i 4 år.

Heter du samma på discord som på steam? Yes

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din ansökan Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka