Accepterad Musti | Chef-jobb ansökan [Zaki] [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
User name: Musti

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Konstantin

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 750+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att just jag borde bli chef på Vianor eftersom att jag har tidigare varit biträdande chef på vianor. Vad betyder det här? jo det här betyder att jag vet priserna som alla kunder gillar och vad betyder feedback? feedback betyder att du får mer kunder om du gör vad du önskar. När jag var biträdande-chef i Vianor så lärde jag mig hur mycket arbetare man skulle ha för att företaget skulle gå plus och att våra arbetare jobbade 24/7. Igår när jag skulle gå till Vianor så var det inte några arbetare vad betyder det jo personen skulle behöva anställa mer men varför gjorde han inte det jo jag tror att han var rädd att gå minus men nej det funkar inte så om du har tillräckligt bra med lön och har du många kunder och 3 arbetare inne då går du plus på en kund. Vi kommer att ha biliga priser som vi hade förr när vi hade en bättre chef. Du kanske också undrar hur jag kommer ha koll på alla mina arbetare och det kommer jag kunna ha koll på genom att jag har tidigare varit mod på den här servern och det betyder ju att jag kan ha koll på 128 personer. Just nu är jag chef över räddningstjänsten som betyder att jag kan hålla koll på mina arbetare medans jag är ur-tjänst. Jag kommer att ha mer anställda som kommer att jobba 24/7 så att vi inte längre ser på twitter: Vianor kom till vianor. För det är tråkigt men jag kan fixa det här om du ger mig chansen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef på vianor och MOD på multistaden och det här betyder att jag kan ha koll på alla mina arbetare. Jag kommer också säga till att vi går plus och sedan ska vi ha arbetare som jobbar 24/7 så att ingen i twitter säger: Kan vianor komma. När jag jobbade på bilfirman fick vi 6M i kassan under en vecka och det här vill jag hjälpa Vianor med. Det första jag kommer göra som chef är att höga lite lönen men endå säga till att vi går plus. Jag kommer också säga till att vi har arbetare tillräckligt många som kan jobba och jag lovar dig när blir chef kommer du inte se någon /twt Vianor kom till vianor. Mina andra erfarenheter jag har är om jag änställer dig så kommer jag kunna träna dig på max 5 minuter så att du kan börja jobba direkt. Som sagt har jag tidgare varit chef på Marja-Lisa och varit MOD så jag kan hålla koll på alla mina anställda så att dem inte fixar bilar gratis. Jag som chef kommer att jobba 24/7 eftersom att jag vill inte att mina arbetare ska stressas hårt. Du kanske undrar hur jag ska få arbetare jo det kommer jag få eftersom att folk gillar att jobba i stress och då kan dem komma till vianor. Dem kommer ha tillräckligt mycket i lön så att vi går plus och dem kan försörja sig och stanna.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 58 år gammal och heter Dragan. Dragan gillar att jobba och köra feta bilar. Hans favorit bil är Tesla Model X. Dragan var med i krig år 1991 måt Kroatien då han bode i Serbien och gick i krig. Serbien förlora det kriget så Dragan behövde fly. När Dragan flyde var det bara 2 i sin grupp som överlevde. Kriget var snart slut så han flytta till Multistaden. Just nu är Dragan arbetslös och försöker hitta ett jobb med sina erfarenheter. Dragans erfarenheter är att han är en Master Ekonom som betyder att han har erfarenheter att driva ett företag. Dragan brukar vara depig eftersom att han inte har nåt jobb och tänker hela tiden på sina vänner som dog under kriget. Dragan pratar med Serbisk brytning. Istället för (vad säger du) så säger han (hvad du saga?)

Hur ofta kommer du vara inne? 8 timmar om dagen eller mer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

By the way om jag blir chef så jobbar vi direkt ingen en extra dag för anställning vi jobbar direkt.

godkänd , efter muntlig.

Discord: Dansken#2088:)

öppen PM 24/7

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka