Nekad Musti | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434622167

Ditt Hex-ID: Är DC bannad

Vad är din discord tagg? Musti#1111

Vem var det som bannade dig? Okänt

Hur lång tid var din ban? Permament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad från dcn så okänt men snackade med andra staffs och dem så att det var pågrund av reklam.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig pågrund av att min status var på min designar shop. Jag trodde att man fick göra de fast senare insåg jag att man inte fick. Jag trodde att reklam räknades som att skicka de ut i pm fast trodde ej att de räknades som att ha sin status som de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade overwatch sen letade jag efter multistaden och hittade inte de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel fast det var synd att jag inte visste att om man hade sin status på sin designar shop så räknades de för reklam. Jag trodde att man fick göra de fast om jag self-promotade i pms så räknades de som reklam. Nu har jag lärt mig att jag inte ska ha en dc länk i min status.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad av /me för 4 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte har skrivit in discord länken i min status. Och jag skulle kunna veta till nästa gång att detta räknas som reklam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, att jag ska inte ha en dc länk i min status.

Har du läst våra regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka