Accepterad Musti | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029686062/

Ditt Hex-ID: [oviktigt är bannad på discord endast]

Vad är din discord tagg? Breezy#5207

Vem var det som bannade dig? Kommer inte ihåg de var för 2 år sedan.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 0b1a259a49ad73f288681d3141daf555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trodde hela tiden att de var för andra anledningar men det visade sig att de var för att jag pingade staffs. Vilket jag nu ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om jag kommer ihåg rätt så var det att jag satt i support vänterum och taggade staffs för att dem skulle komma in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att de var en felaktig ban men jag har nu lärt mig en läxa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väntat på min tid att komma in i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag hade väntat på min tid att komma in i support.

Har du läst våra regler? Yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka