Accepterad Musti | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Konstantin

Ange ditt födelsedatum 11 January 2007

Vad heter du på discord? Musti#7117

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen slutat av juli.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag säga till att alla följer reglerna. Om dem inte gör det kommer jag bara ta clip på den kicka dem och sen kommer jag anmäla personen eftersom att den e tråkig och kan ej bete sig. Jag kommer också säga till att folk i min närhet följer reglerna och inte bryter mot dem. Jag kommer säga till att det ej bli OOC in game eller något sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Eftersom att just nu har jag corona och folk börjar spela 12 och jag förstår att staffs och servervakter e ibland ej inne för att dem har skola men det brukar komma in folk som RDMar. Sen måste man vänta 3 timmar tills en servervakt eller staff kommer in för att sedan ge ban till personen och du blir ressad.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att vara aktiv som servervakt och säga till att folk i min närhet inte bryter mot reglerna. Jag kommer också säga till att folk dör inte för en bug om dem gör det ressar jag dem bara och fortsätter med RPn.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har tidigare varit Moderator samt Support på den här servern och jag vet alla commands det här betyder att jag ej kommer behöva gå igenom commands jag kommer kunna jobba direkt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill just bli servervakt eftersom att jag är aktiv på servern och har tidigare varit en MOD det här betyder att jag har erfarenheter inom commandon och kan säga till att folk bryter ej mot reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Självklart. /bring ID /goto ID /tpm då teleportar du till din marker. /Sqlunban steamnamn= då unbunar du. /sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID /sqlbanoffline när du bannar offline. /setjob [ID] då ger du dig jobb. /tp teleportar till dina kodinater. /car spawnar du fram T.E.X em bil. /spec id då specar du. /noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig /DV du tar bort ett fordon. sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban. /bring=för att tpa en person till dig. /Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig /goto id=för att gå tpa till personen /toggleid=för att se personens id /spec=det är som noclip fast du rör dig med gubben

Är du whitelistad på serven? Ja samt wl-ansvarig

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har tidigare varit bannad på servern två gånger. Den första bannet var att jag /me abusa då jag bug dog och jag var stressad så sa jag hela tiden /me skriv report att jag e död. Sen den andra gången blev jag bannad för copbait då min kompis hade en musik som heter FTP för vi hatar polisen by Ricky rich. Det var rött ljus jag märkte ej att polisen var bakom oss och jag sjöng på. Annars har jag inte blivit bannad på 2 månader.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

insåg att de skulle bli bra om man blev en för då hjälper man servern extra mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka