Användarnamn: Musten
Vad är ditt namn i verkligheten? Per
Vad heter du på discord? Musten#3132
Ange ditt födelsedatum 5 September 2020
Mellan vilka tider kan du oftast spela? eftermiddagar/kväll
Berätta om dig själv Jag går i skolan
Vad skulle du göra om du blir staff? hålla rätt på alla stygga ungar och dom stygga ungarna
Hur länge har du spelat på Multistaden? inte alls
Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att det e nice
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag är annorlunda
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? ingen aning
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? yas
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på annan server
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag gillar korv
Vad är ditt namn i verkligheten? Per
Vad heter du på discord? Musten#3132
Ange ditt födelsedatum 5 September 2020
Mellan vilka tider kan du oftast spela? eftermiddagar/kväll
Berätta om dig själv Jag går i skolan
Vad skulle du göra om du blir staff? hålla rätt på alla stygga ungar och dom stygga ungarna
Hur länge har du spelat på Multistaden? inte alls
Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? För att det e nice
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag är annorlunda
Har du några tidigare erfarenheter? nej
Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? ingen aning
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? yas
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på annan server
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag gillar korv