Mustangen_ | Ansökan till Support [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustangen_

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Mustangen#8768

Ange ditt födelsedatum 2 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 5 till 9 timmar per dag

Berätta om dig själv jag är en trevlig och snäll peson som vill gärna hjälpa till med mycket jag älskar att rpa på multistaden som marja lisa chef jag briner för att hjälpa folk vill att alla på multi staden ska kuna rpa utan att bahöva vara orolig om att det inte fins någon som kan hjälpa dom

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blirr staff då skulle jag ha sten koll på ingame reports samt på anmälnigar samt discord suport jag kommer förska hjälpa alla som jag klarar av ingen ska behöva vänta länge på att få hjälp jag kommer även hjälpa med att bidra med en bra rp nivå om jag ser folk som lallar sönder då kommer jag kicka dom jag vill hjälpa så många som det går

Hur länge har du spelat på Multistaden? ungi fär 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jo för att multistaden är en trevlig server med många spelare som behöver hjälp så det kan inte skada med en extra suport jag gilar suport teamet väldigt mycket alla äe väldigt trevliga så det får mig att välja suport på dena serven

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jo jag skulle rpa mitt besta jag kan jag kommer ävan försöka att hjälpa alla i suport så folk kan rpa utan att behöva vara oroliga att bli rdmad eller vdmad elller liknande saker så jag kommer ha koll bårde i discord och ingame hela tiden på grund av att jag är aktiv jag vill även bidra med en bra attityd till staff teamet jag är inte en person som blir arg hela tiden utan jag vill vara en suport som kan hjälpa så monga som möjligt

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag jag har varit staff på fler tal stora servrar inan samt har jag många timmar på fivem så jag vet hur mycket går till

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja det har jag på grund at att jag har varit staff p¨å fler tal servrar

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säja jag är väldigt lätlärd för att lära mig nya saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon anan server bara multistaden spelar jag på

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja att jag har dyslexi så jag är betre på muntliga saker en skriftliga derför kan dena ansökan vara lite tun

-rep du har mycket att utveckla! inte för att vara taskig men tror inte man kommer långt med det där. Så ett tips är att utveckla om du verkligen har ett så stort intresse att vara support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka