Nekad Mustafi | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edde1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? edde12345

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Edde Molasses, en 22-årig man från Sverige, har haft en svår barndom präglad av en alkoholiserad mamma och en frånvarande pappa. Trots ekonomiska utmaningar kämpade han och hans mamma för att klara sig. En lyckosam händelse inträffade när Lucas vann 100 000 kronor på en trisslott, vilket hjälpte dem att lösa ekonomiska problem. När Lucas fyllde 22 år beslutade han sig för att flytta hemifrån och skapa sitt eget liv. Han började arbeta på en pizzeria och engagerar sig nu i samhällsarbete för att hjälpa andra som har gått igenom liknande svårigheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en högkvalitativ rollspelsmiljö genom att engagera mig fullt ut i olika scenarier och undvika att slappna av. Mitt mål är att höja kvaliteten på andras rollspel genom att själv leverera en övertygande och engagerande prestation. Dessutom strävar jag efter att stödja nyare spelare på servern genom att hjälpa dem förbättra sina rollspelsfärdigheter och nivå. Genom att vara aktiv och stöttande hoppas jag skapa en positiv och stimulerande rollspelsupplevelse för hela gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att förlora i ett rollspel bör ses som en del av upplevelsen, snarare än att endast fokusera på att vinna makt eller pengar. Det är viktigt att undvika att bli sur eller klaga om man förlorar och istället omfamna olika scenarier. Att acceptera att andra karaktärer kan vinna och att förlora ibland skapar en mer varierad och intressant rollspelsmiljö. Exempelvis, att låta karaktären bli gripen av polisen istället för att använda våld kan ge upphov till oväntade och spännande händelser, vilket berikar rollspelsupplevelsen för alla involverade

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Att man t.ex. går in på Ica och slår ihjäl någon så att dom dör utan någon bakgrund om det. VDM = Att man t.ex. använder fordon som ett vapen för att döda någon. Suntförnuft = Att man kör in i en stad i 220 km/h men det finns en risk att man kan skada andra och sig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla karaktärs personlighet, intressen och vad den sträver på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka