Nekad Mustafi | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edde1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? mustiffa1243434

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Oskar, en ung man i Eldlandet, hade en svår uppväxt efter att ha förlorat sin mamma i en tragisk olycka. Han hamnade på gatan och levde som hemlös. En rik vän erbjöd honom en fristad och Oskar började hitta nya bekantskaper. Tyvärr drogs han in i en farlig miljö och blev beroende av droger. Hans vänner bad honom utföra en farlig uppdrag, men Oskar bestämde sig för att ta kontroll över sitt liv. Han använde vapnet de gav honom för att bekämpa sitt förflutna och sin nuvarande situation. Oskar kämpade för att övervinna hemlöshet och missbruk genom att engagera sig i rehabilitering och stödprogram. Han grundade en stiftelse för att hjälpa andra som var i liknande situationer. Oskars historia spred sig och inspirerade andra att kämpa mot motgångar. Han blev en symbol för hopp och överlevnad och arbetade för att förändra Eldlandet till en plats av trygghet och möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I den spännande spelvärlden i den stora staden, bestämde jag mig som spelaren Alex för att höja min RP-nivå och ta del av alla möjligheter. Jag utforskade staden, träffade nya vänner och skapade mina egna berättelser. Genom att delta i evenemang och söka olika jobb, fick jag en djupare förståelse för spelvärlden och dess dynamik. Min aktiva medverkan ledde till exklusiva evenemang och uppgifter som bara erfarna spelare fick ta del av. Genom att engagera mig i communityn och dela mina idéer, blev jag en respekterad medlem och fick möjligheten att skapa egna evenemang och berättelser. Jag insåg att RP-nivån handlar om att ha kul och skapa minnen tillsammans med andra spelare. Genom att utmana mig själv och bygga relationer, upplevde jag olika aspekter av min karaktär. Oavsett om det var dramatiska konflikter eller avslappnade stunder med vänner, strävade jag efter att göra min RP-upplevelse meningsfull och minnesvärd. Jag fortsatte att utforska, interagera och vara en aktiv del av communityn, och genom att vara öppen för nya möjligheter skapade jag egna äventyr. Min resa handlade inte bara om att nå en hög RP-nivå, utan även om personlig tillväxt och skapandet av minnen som jag bar med mig utanför spelvärlden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst innebär att jag inte bara är ute efter att "vinna" scenariot för min karaktär, utan snarare att göra det roligt och engagerande för alla inblandade. Detta handlar om att skapa en verklig och trovärdig värld inom ramen för RP. Om Kalle till exempel skulle stöta på en situation där han "förlorar" eller inte lyckas med sitt mål, skulle jag spela ut det på ett sätt som ger motparten eller de andra inblandade en chans att glänsa och ta ledningen i berättelsen. Detta skapar en mer dynamisk och engagerande upplevelse för alla.

Hur hittade du Unive? genom en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka