Nekad Mustafi | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edde1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? mustiffa1243434

Vad är ditt Hex:ID 11000013E8D866F

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Ungefär 5 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ett bra tag, vet inte direkt men har spelat på serven i 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan tyvärr inte just nu men det kan jag på intervjun

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts främsta uppgift är att underlätta för staffs och hålla koll på rollspelen runt servern. Vakter har en skyldighet att informera staffs om någon blir bannad och om banen behöver förlängas. Det är viktigt att servervakter har god kännedom om samtliga grundregler för att kunna tillämpa dem korrekt vid banns eller kicks. Dessutom förväntas servervakter agera på ett trevligt, tydligt och rättvist sätt. Att inneha rollen som servervakt är en uppgift som kommer med ett betydande ansvar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en erfaren och kommunikativ individ med tidigare erfarenhet som servervakt. Jag är känd för min samarbetsvänlighet, trevlighet, tydlighet och rättvisa. Mitt mål är att förbättra rollspelsupplevelsen på Unive genom att hantera regelbrott och stödja staffteamet. Trots att jag arbetar på Marjalisas lovar jag att inte missbruka min befogenhet. Jag är beredd att agera rättvist även om mina vänner är inblandade i regelbrott och är öppen för att lyssna på andra staffs och högre befälhavare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ibland händer det att man behandlar sina vänner förmånligt utan giltig anledning, vilket kan påverka rättvisan och jämlikheten i en spelgemenskap. Det är viktigt att undvika att ge orättvisa fördelar till vänner och istället sträva efter en rättvis och likvärdig behandling av alla spelare för en positiv och rättvis spelupplevelse.

Tillbaka