Accepterad mustafamohanadsson | Medlem ansökning [RogerXD] [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4bbe1

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197990416796

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Abbe1#1268

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Mohanadsson och är 20 år gammal. Han kommer ifrån en ort i Malmö som heter rosengård. Han blev uppväxt i ett fattigt område med föräldrar som var missbrukare, så när han börja i skolan så blev han snabbt mobbad för han inte hade föräldrar som de andra barnen. Sen när han blev 15 träffade han en kompis som hete Abdi och han drog Mustafa snabbt in i den kriminella omkretsen, och då börja Mustafa va ute på sena kvällar och sälja droger och göra inbrott. Det fortsatte och sen när han blev 16 så åkte han in på hvb hem för misshandel, då mådde han inte så bra för han tänkte mycket på sina föräldrar för dom hade svårt hemma och han brukade hjälpa till mycket. När han satt där inne så träffa han många nya kompisar och han fick hjälp där inne men eftersom alla kompisarna där inne hade gjort samma saker som han så var det svårt och få stop på det, så han satt på hvb hem fram tills han blev 17 och då fick han åka tillbaka till rosengård. Och när han kom tillbaka så träffa han sina kompisar som han inte hade träffat på ett tag dom började göra grövre saker som t.ex rån i butik och andra saker, så kriminaliteten blev som ett intresse. Så han gillade att va med sina kompisar och planera något rån eller något annat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker det är en bra rp server och jag vill även kunna utöka min rp nivå med nya jobb och nya alternativ. Och jag har även varit medlem innan på Unive och tycker det är väldigt roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av Unive är att servern har bra staffs och mycket spelare inne på servern dygnet runt, den har också bra rp nivå även fast den är owhitlistad server och så mycket spelare inne.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skaffa mig ett WL jobb och prata med folk, skapa många roliga scenarion med hög RP nivå. Jag vill även höja min egna RP nivå och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill höja min egna RP nivå och skapa många roliga scenarion med hög RP nivå och social RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka