Nekad MustafaFowzi | Medlem ansökning [roli1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MustafaFowzi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Jonkare#2608

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Fowzi. Musta har 6 fruar som heter Astrid, Maja, Alma, Vera, Freja och Lea och 12 barn men namnen kommer han inte ihåg. Mustafa är 46 år gammal och hans fruar är allt mellan 30-78 år gammla. Dock vet han inte hur gamla hans barn är. När Mustafa var liten så blev han slagen av hans föräldrar. En dag bestämmde han sig för att ringa polisen. Polisen tog Mustafa till barnhem där han också blev slagen. En dag bestämmde sig Mustafa för att rymma från barnhemmet och bli kriminell och skapa ett gäng. Men en dag när han var 20 år bestämmde han sig att bli snäll och bli polis. Mustafa har under hela sitt liv saknat kärlek och stöd från sina föräldrar och det är en av anlednignarna till att han har haft ett behov av så många kvinnor. Efterhand som han har vant sig vid antalet kvinnor har han behövt hitta fler i ett konstant behov av kärlek. Mustafa är en sorglig man.

Vad kan du bidra med till serverns RP? genom att vara snäll och hjälpa folk och inte förstöra och om någonting dåligt händer så säger jag till en mod. Jag kommer ta folk till sjukhuset om det har hänt någonting och ringa polisen om jag ser ett brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte spelar för att ha kul bara för att vinna och ha makt i scenariot och då är det inte roligt.

Hur hittade du Unive? genom en kompis

Nekad, Utveckla fråga 5, Du får ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka