Nekad MustafaAli | Ban överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MustafaAli

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287606443/

Ditt Hex-ID: 11000011382d2ab

Vad är din discord tagg? P0L1SH-Goat#5551

Vem var det som bannade dig? Emnez

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som hände var att "Jag vdma "

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag körde in i 2 personer när dt inte ens var meningen att göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag var på piren och åkte runt på piren sedan ser jag attt min kompis stog vid en bil så jag åkte fram jag såg inte lilla killen då jag var i firsperson jag skulle parkera brevid de men min bil stannade inte bra eftersom det var skitiga brommsar och man ser att det inte var menningen då jag stannade bilen sedan och bad om en ursäkt 3 gånger då jag sa förlåt som dsynca min bil lite så att när jag åkte till höger för att parkera min bil så ser man sedan när jag backar back med bilen så laggar min bill bakot utan att jag körde vilket jag har på klipp och om det nu verkligen var meningen att köra in i de så hade väll jag inte stannat kvar i bilen för jag hade fått en ban dirket men jag stannade bilen och bad om ursäkt och det hände pågrund av att jag hade så dåliga brommsar som gjorde att bilen inte stanna men också att den dsynca åt vänster när jag åkte tycker själv att det inte är en ban då det inte ens var meningen att köra in i personerna en av de va även minn kompis varför skulle jag ha dödat han ?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JAg jag tycker det var en felaktig och sträng ban då jag blev bannad i 2 dagar eftersom min bil då som inte kunde brommsa och jag dsynca jag fick inte heller reda ut detta i support så att emnez inte fick höra min sida av detta vilket jag tror han hade förstått tror jag jag tror också att han kan ha sagt till mig att jag ska vara försiktig nästa gång med bilarna och inte åka så snabbt jag sa också förlåt 3 gånger och sa att det var inte meningen plus jag skulle aldrig vdma när min kompis står där och ifall ju nu skulle vdma då hade jag ändå combat loggat men det gjorde jag inte det måste väll ändå betyda att jag inte tänkte göra det med vilje jag hoppas du förstår hur jag tänker och att du kan ta bort denna bannen men det är du som bestämmer ifall du nu tycker att jag ska bli godkänd eller ej men också mods

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte exakt hur många bans jag har tidigare men jag vet att det är över 10 i alla fall många av de har varigt lall vilket inte är så farligt där jag kanske har skojat lite mycket när jag rpa men såklart lärt migf sedan har jag och fått lite allvariga som vdm och perma ban där jag varit korrupt inom yrket men har lärt mig och har inte gjort om någon liknande sedan dess och det har gått 2 månader nu annars tror inte jag att jag har så mycket mer jag beskriv några av mina bans som sagt så kommer jag inte ihåg alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag tycker inte det förutom att vara lite försiktigare när jag åker men jag tycker inte jag gjorde något fel då min bil inte ville stanna och den dsynca åt vänster vilket inte är med fel där jag inte hade någon kontroll över bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det tycker jag inte förutom att jag ska klippa när jag dsyncar och var lite försiktig när jag åker och inte åka så nära personer eftersom de brukar hände mycket med dsync eller buggar för mig men annars tycker inte jag det är någon allvarlig ban eller något man ska bli bannad av över huvud taget då man märker att jag inte gjorde detta med vilja och försökte absolut inte köra in i någon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår ifall ni nekar men hade uppskattat om du förstådd min situation :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka