Nekad Mustafa Shaker | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa Shaker

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214307396/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? chayway#1888

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mustafa Shaker och är 29 år gammal. Mustafa är en väldigt arg unge, nyfiken och Har aggressions problem. Mustafa är ganska Aktiv och pratar en massa. Mustafa växte upp med en syster och pappa. Dem hade en ganska tuff uppväxt. Mustafa och hans familj växte upp i Rosengård. Mustafas kompisar blev utsatta av kriminella personer när han var yngre. Därför vill han nu bli krimimell och ta över polismyndiheten. Mustafa har alltid varit trött och inte så intresserad då både hans syster och pappa har jobbat/ jobbar inom kriminella handlingar. Hans syster heter Aisha och jobbar inom ett kriminellt gäng. Mustafa har alltid sett upp till Aisha. Han gör det som Aisha gör. Mustafa vill också bli kriminell när han blir lite äldre. Han är och har alltid varit intresserad av det yrket. Mustafa bor ensam i en lägenhet. På dagarna läser han khoranen, är på hans kusiners gänghus, och vill bli som dem. Han har inget jobb då knarkare är hans enda fokus. Ifall han inte gör det hänger han med sin syster Aisha Shaker. ifall Aisha är ledig då såklart. När han är med Aisha får han lära sig hur man ska vara som knarkare och kriminell men också vad man ska veta som kriminell gang boss. Hans pappa är en av de största maffia bossarna i världen. Då pappan han inspererat Mustafa Shaker

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill börja Rollspela på unive och ha det roligt. Jag kommer även bidra med rolig och social RP med min unika scenario medans jag rpar.
Jag vill börja RPa på unive då det är den server mina kompisar spelar på och jag vill vara med och kunna skapa roliga scenarion.
Även med detta kommer jag att börja rollspela aktivt på servern och försöka köpa krim eller bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion för både parterna även med en unik och rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både parter ska ha en chans att vinna scenariot så att det blir roligt för både parter

Hur hittade du Unive? Mina polare sa till mig att börja.

nekad utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka