Accepterad Mustafa Leyoci | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
260
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Natte

Vad heter du på discord? Natte#3230

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är att Unive är en stor server och varenda dag så kommer det in nya personer som vill spela här på servern, bli medlem och kunna bli anställd till whitelistade jobb för att utan medlem så kan man inte bli anställd till sådanna jobb. Jag tänkte att jag ville bli medlemskap ansvarig för att hjälpa till servern med att få in folk som vill verkligen spela/rpa och få whitelistad jobb. När jag förhoppningsvis blir medlemskap ansvarig så ska jag försöka med att få in folk som visar med deras ansökan att dom verkligen vill bli medlem och tar det på allvar, för jag vill göra servern till ännu bättre server än vad den redan är. Jag är dock aktiv så jag kan gå igenom ansökningarna och ta intervjuer nästan när som helst, Jag brukar vakna på morgonen och ha det väldigt tråkigt eftersom att ingen brukar RPa då. Med den tiden så kan jag gå igenom medlemskap ansökningar samt ta intervjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig för att jag kommer vara aktiv i både Forumet och Discorden samt kunna ta hand om så många ansökningar/intervjuer som möjligt. Jag kommer ta ansökningarna och intervjuer seriöst och moget, jag kommer vara trevlig och inte otrevlig för om någon kanske har en dålig dag så ska man såklart inte göra den värre. Istället så kommer jag visa glädje och bra intryck för de nya som vill bli medlem på Unive och nå deras ambitioner. Jag ska hålla koll på att personen kan de flesta reglerna och har läst dom ordentligt samt kan svara på frågorna utförligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött, Om du vill att en annan person ska visa dig respekt så ska du också visa personen respekt. Jag vill bli bemött på ett bra sätt då ska jag också bemöta personen på ett bra sätt. Om personen du har intervju med är kanske på en dålig humör då ska man bemöta henne/honom snällt och försöka göra så att hon/han mår bättre istället för att låta sur och göra saker värre.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka servern genom att godkänna seriösa folk, som har läst reglerna ordentligt och skrivit bra ansökan och även har koll på hur man RP:ar seriöst! Som jag sa tidigare att jag kommer ta ansökningarna och intervjuer seriöst och moget. Jag ska se till att jag tar in personer som verkligen visar att dom vill bli medlem och att dom kommer följa reglerna. Jag tror att detta kan då leda till bra RP nivå eftersom att då har dem koll på reglerna och vet vad dom inte ska göra för att bli bannad eller kickad.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna alla regler eller i alla fall dem flesta så man vet vad man inte ska göra för att bli varnad/kickad eller bannad. Jag tycker också att folk ska ha bra karaktär bakgrund för det kan göra RPn mycket mer bättre, roligare och även mer intressant!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att som medlemskap ansvarig så ska man vara så aktiv som man bara kan för att ta in dom som vill bli medlem här på Unive. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju. Samt så ska jag respektera andra när dom tar deras intervju så jag inte stressar dom.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv hela tiden.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Antagen som Medlemskap Ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka