Nekad Mustafa Gustavsson | Medlem ansökning [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mustafa Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Killyou#4929

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Gustavsson, han är 28 år. När Mustafa var 12 så hade hans mamma och pappa ett stort bråk. Till slut skilde sig hans föräldrar, Mustafas pappa tog allt från dem pengar, bil, och hus. Mustafa var jätte ledsen och hamnade i depression. Mustafa och hans mamma fick bo hos Mustafas mormor i hela sin uppväxt. När han blev 18 år började han jobba på Mc Donalds så att han kunde köpa ett eget hus. Allt gick bra och Mustafa började bli mer lycklig i sitt liv. När Mustafa blev 20 så blev han väldigt intresserad av fotboll för att när han var liten så tog hans pappa han till många fotbolls matcher men han var ointresserad men nu blev han det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. så att det blir roligare att spela RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att min kompis rekommenderade själva serven till mig

Senast ändrad:
Tillbaka