Nekad mustafa eriksson | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Seth wennersten

Vad är ditt discord namn? sethlaban_45308

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mustafa eriksson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag tycker att min karaktär är snäll rolig och hjälpsam och ger hemlösa pengar min karaktär alltid stödar folk som dom är ledsna.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp med en snäll och rik familj och dom hjälpe ochså hemlösa folk som behöver hjälp och gädde dom mycket pengar alla hemlösa va glad eftersom min familj hjälpte alla och sen råna dom min familj och dom skjöt för dom sa nej när dom sa ge mig alla dina pengar och då blev jag jätte ledsen och har växt ensam typ hela mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra mycket bra RP och göra unive till en bättre server typ som lösa bråk och typ göra allt för att göra unive till en bättre server så att alla är sams och att alla ska ha rolig att köra unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ om jag blir rånad på jätte bra grejer då måste jag lyssna på dom eftersom dom ska ochså få bra grejer fast dom som tar behöver inte ta allt typ ta hälften så alla få vara glada så alla har bra grejer för jag måste lyssna på dom om dom säger jag ska ge dom lite om dom har ett vapen mott mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev bannad en gång för att köra på nån och jag har lärt mig att aldrig göra så igen för att inte bryta mot reglerna och att alla ska få ha roligt i servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming stundförnuft vdm rdm fear rp ooc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bi medlem så att jag kan jobba vid mekonomen för att jag tycker om att laga bilar och jag vill ochså bli medlem så att jag kan bli krim med mina vänner.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Alla

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka