- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 4
Ditt discord namn: sethlaban_45308
Ditt Hex-ID: 11000014b5c7598
Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim indragen medlemskap
Vem/vilka tog beslutet? Hyz0 och han är borta med sin staff
Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet inte men jag blev slagen och sen slog jag tillbaka och då blev han knockad ut sen när han va nere på marken så tänkte jag göra en help och säga att de är nån på sjukan som slåss precis när jag tänkte göra det blev jag kickad och sen när jag tänkte gå in igen på servern är jag redan bannad från igenstans
Hur är beslutet felaktigt? de va inte lalla på sjukan de va han andra som lallade för jag slog bara tillbaka
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej jag har inte bevis
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014b5c7598
Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim indragen medlemskap
Vem/vilka tog beslutet? Hyz0 och han är borta med sin staff
Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet inte men jag blev slagen och sen slog jag tillbaka och då blev han knockad ut sen när han va nere på marken så tänkte jag göra en help och säga att de är nån på sjukan som slåss precis när jag tänkte göra det blev jag kickad och sen när jag tänkte gå in igen på servern är jag redan bannad från igenstans
Hur är beslutet felaktigt? de va inte lalla på sjukan de va han andra som lallade för jag slog bara tillbaka
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej jag har inte bevis
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja