Antagen mustafa eriksson | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Seth

Vad heter du på discord? sethlaban_45308

Vad är ditt Hex:ID https://store.steampowered.com/

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar varje morgon drar jag till skolan jag börjar klockan 8:15 slutar typ slutar 16:00 när jag kommer hem spelar jag unive hela dagen helgerna spelar 7 timmar om dagen samma med lov. aktiv jätte mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? asså nu typ 31 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt är din uppgift är att kicka folk som lallar eller sv banna men först kicka om dom håller på typ 2 gånger kick och om dom håller på efter kan man sv banna dom och andra uppgift är att dva bilar som står i vägen och inte används och bara skyda servern mot folk som lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har varit medlem på den servern länge och jag har aldrig varit servervakt så jag vill testa va servervakt och jag ser folk lallar och om dom håller på kickar man dom om dom lallar och det här är en bra server

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan vara mycket men korruption är om man är servervakt eller staff och några riktar och säger hoppa ut och du gör det och lägger typ saker i bilen som vapen och sen ska dom som kidnappad dig ska kolla i bilen och sen du dvar bilen som du la grejer i och abuse kan vara många saker emote abuse och bugg abuse men vi börjar med abuse det är om man ska kliva och sen gör man sig själv typ 1 hp och då blir man inte kiddnapad de är abuse och bugg abuse är om man plockar vallmo eller kokablad och sen trycker man för kolla id och då behöver man inte vänta tills man plockar klart de bugg abuse.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka