Nekad Mustafa dzemail | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BOMBA NEGRAR

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169122353/home

Vad är ditt namn i verkligheten? jason demiri

Vad är ditt discord namn? jasondemiri#2265

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2003

Berätta om din karaktär. hej jag heter mustafa när jag var mindre så dog min farsa i fängelset han hängde sig själv för han inte orkade mera min mamma dödades av ett gäng terrorister och jag flydde till Unive staden när jag var mindre jag var 14 år nu är jag 18 och är en gangster jag mördar folk säljer knark rånar banker och rånar medborgare. Medans jag är en vänlig person långt nere

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag är en seriös spelare och jag kommer spela så bra som möjligt jag kommer samt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag är en seriös rp spelare och kommer göra så att andra har det kull att spela. jag kommer ochså göra videos när jag spelar och kanske hämta hit ett par till spelare

Hur hittade du Unive? jag hitta den igenom min vän på discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och trivas och spela ett bra rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server

Tillbaka