Nekad Mustafa dzemail | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOMBA NEGRAR

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169122353/home

Ditt Hex-ID: 1100001480db031 (Hex)

Vad är din discord tagg? jasondemiri#2265

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? 29 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krim roll combatlog återstår 29 dagar 15 timmar 24 minutee

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig just för att jag låstades vara kriminell utan att ha en kriminell karaktär in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att en kompis ringde mig och sa att jag måste hjälpa honom med en grej så jag sa okej sedan mötes vi vid torget sedan hämta jag en bill och min vän ringde upp en person och sa till hononm att vi ska mötas upp vid torget sedan efter att personen hade komiit till torget började personen och min vänn tjafsa och personen sa till oss att följa efter honnom så han körde ner till en plats och vi följde efter honnhom sedan efter att vi hade följt eftter honnom gick han ur sin bill med ett vapen i handen men precis innan det så gick min vän ut ur min bill när min vän såg att han riktade pistolen mot oss försökte han gömma sig bakom billen så att han kan på någoy sätt komma bakom personen med vapnet och döda honnom med en kniv så min vän sprang med full fart mot personen med vapnet och blev skjuten 3 gånger och dog på plats medan allt det hände lämnade jag platsen och åkte till en klädaffär och bytte kläder sedan blev jag helt plötsligt bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att det var en felaktig ban jag tycker att achooo bannade mig av en bra anledning

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första gången jag hade blivit bannad var när jag råkade köra över en osynlig Staff. Det jag lärde mig av den bannen var att alltid köra med uppmärksamhet. Den andra gången var när jag skulle sälja en cross och istället för att säga sko storlek så sa jag id det jag lärde mig av den bannen var att jag ska alltid säga sko storlek när jag vill veta någons id

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För att jag inte skulle blivit bannad idag så skulle jag ha sagt till min vän att nej tack men jag kan tyvärr inte hjälpa dig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter denna ban är att jag ska aldrig mer ska leka kriminell utan att vara kriminell

Har du läst våra regler? Ja

Tycker du ska sitta en stund som bannad.
Du får göra en ny överklagan om 24h.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka