Accepterad Mustafa ali | Ban Överklagan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/

Ditt Hex-ID: Vet Inte

Vad är din discord tagg? Mustafa ali#0568

Vem var det som bannade dig? 5

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: rn_image_picker_lib_temp_462d0a37-9f53-4d0d-8e37-d63bb480ff5d.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Jag lota folk i piren och det var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i Mekonomen Med mina 3 vänner och sedan blev jag bannad 5 Dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ska jag vara helt ärlig, så var det mitt fel eftersom jag glömde att man inte får loota folk i piren. Och sen efter en stund Kom jag ihåg att man inte får loota folk i piren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste Ban Handlade om Sunt Förnuft och jag lärde mig en läxa om Sunt Förnuft och det kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ta honom till sjukhuset istället för att loota honom Men Hade jag ingen bil så valde jag och söka igen honom Istället än att be en annan person och ta honom till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag Kommer Komma ihåg att sluta Söka folk i piren och det var första gången det har hänt. Men Ifall det är sista gången jag kommer bli bannad på grund av Sunt Förnuft och Power Gaming. Jag kommer inte hellre bryta någon regler mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka