Inaktuell Mustafa abdi | Whitelist ansökning [A.William] [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132442807/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? XFALCON2019#8607

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2006

Berätta om din karaktär. han är 21 år och kommer från afghanistan och behövde åka till sverige för det hände mycket saker där hans pappa brukade slå han men hans mamma bodde inte med dom så när han blev 18 flyttade han till sverige själv och gick på en skola så han kunde lära sig mer svenska sen efter han hade lärt sig svenska och efter en stund fick han bo hos en kompis och sen när han hade lika pengar köpa han en egen lägenhet. sen efter en stund kom han med i ett gäng som han känade pengar i för han langa weed och sånna saker och har började känna jätte mycket pengar och gänget blev jätte kända det hände mycket saker i gänget sen dom splittrades och gjorde egna gäng och han gjorde ett eget. och efter en stund börjar han tänka på att bli polis istället och hjälpa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar inte för pengar, makt och bilar, istället gör jag det för rpn. Jag kan även bidra med bra scenarion. Jag kommer vara en snäll och trevlig karaktär som person som inte kommer att göra servern tråkig. Jag följer reglerna som står inom servern. jag tycker det är roligt och va white listad och om man är det kan man göra många saker för jag spelar redan jätte mycket på multistaden men om jag blir whitelistad kommer jag nog börja spela mer jag har sagt till alla mina kompisar och köra på multistaden för det är en jättebra server och jag kommer ta hand om alla som spelat i multistaden så dom mår bra. och jag kommer ansöka till polis och då kommer man hjälpa till mer och det blir roligare och hjälpa till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag tycker att detta verkar vara en väldigt bra och seriös server, med tanke på de mina vänner berättat för mig. Jag är ute efter en seriös server där både jag och dem jag spelar med spelar på grund utav RP, där alla är lika seriösa som om det vore i det riktiga livet. Jag kommer göra allt i min makt att sprida glädje och skratt till alla invånare i Multistaden. Jag är en väldigt sociala och pratglad människa och hoppas kunna föra över det till denna servern också!

Hur hittade du Multistaden? jag hitta den på youtube och min kompis visa den och det såg jättekul ut så jag började spela på den. och nu är det min favotit server nu har jag börjat spela på den mest av mina timmar på five m har vart på den här staden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion för alla olika parter inblandade. Också att vara bra förebild för andra RP:are och vissa ett gott exempel genom att följa reglerna och bli polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka