Nekad Mustafa abdi | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132442807/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Ďęмøņ#9136

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2006

Berätta om din karaktär. han är 21 år och kommer från mexico och behövde åka till sverige för det hände mycket saker där hans pappa brukade slå han men hans mamma bodde inte med dom så när han blev 18 flyttade han till sverige själv och gick på en skola så han kunde lära sig mer svenska sen efter han hade lärt sig svenska så fick han bo hos en kompis. och efter en stund hade han samlat ihop pengar till en egen lägenhet. och när han hade bott i sverige ett tag ändrades han och ville bli polis eller hålla på med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar att rpa och rpa på seriösa servrar och roliga servrar och jag har varit whitelist på den här server förut men det ser ut som att ni har wipat server. och så har jag spelat på den här servern mycket förut jag jag tyckte det va bra rp och det va kul. och jag kommer hjälpa till i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker det är en rolig server och en seriöst server.

Hur hittade du Unive? det va jättelänge sen jag hitta den tror jag såg den på yt för min dator va sönder ett tag så kunde inte spela rp då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att allt ska gå bra och hjälpa till i staden och bli polis eller nåt med bilar meko typ.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis eller meko eller jobba i en bilaffär

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kommer bara spela på den här server för det är den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka