Nekad Mustafa abdi | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132442807/

Ditt Hex-ID: steam:110000145de00b7

Vad är din discord tagg? yehhhh#9136

Vem var det som bannade dig? bubbelgum bannade mig

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står staff dissrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag slogs vid piren bakom ett hus, vi hade slagsmål och då slog han mig och jag slog tillbaka och så fortsatte vi och sen bannade bubbelgum mig i 10 dagar, och då blev jag lite arg och skrev lite dumma saker, tänkte inte på vad jag skrev

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi slogs vid piren och så banna han mig i 10 dagar och då skrev jag lite till han och då perma banna han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va jag som gjorde fel skulle inte skriva, något dumt till han, vill fortsätta spela på unive, kommer inte skriva nåt till en staff igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, att bara 10 dagar bann och inte klaga eller göra en bannöverklagan, och inte lyssna på dom i dc som jag snacka med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte snacka dumnt om staffs och ta en bann om jag blir bannad. och göra bannöverklagan på dirren, och inte slås på öppna platser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka