Accepterad Mustafa abdi | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132442807/

Ditt Hex-ID: 586088539

Vad är din discord tagg? XFALCON2019#8607

Vem var det som bannade dig? ~ᆯ Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar 60 minuter men har bara 2 dagar 8 timmar 39 minuter nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Powergaming, FailRP ~ᆯ Hammarl0f. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde inte så rp ifrån mig jag sa inget när jag krokade med brandkoren asså bilen för jag jobbade där för vi råka köra i ett gupp ochdå flög vi jätte högt och landa på en stolpe och spelade inte så bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok jag fick alarm om en sak och då glömde jag att sätta på hastighets riglator och då flög jag jätte högt i ett hopp eller i den buckla på marken och då åkte jag och när jag lanndade så landa jag på en lyckstolpe och då spelade jag inte så bra rp jag skulle säga att jag inte mådda så dåligt och sånt. och så körde jag inte så bra. och jag flög ganska högt och spela inte så bra rp. så jag förstår om ni banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror faktiskt att det va mitt fel för jag gjorde inte så bra rp och när man är brandman ska man köra bättre så jag tycker det är mitt fel jag ångrar att jag gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag dansade vid karis bilbutik och dom sa aldrig till mig och sluta och då blev jag bannad och en annan gång blev jag bannad för jag glömnde belte när det va en som körde in i min bil så fölg jag ut ur bilen och gick upp igen men det var längesen. och jag körde med 4 personer i bilen som va en 2 sitsig bil men det va inann jag blev brandman.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle kunna köra bättre och tänka på vad jag gjorde innan jag gjorde det och så skulle jag spela bättre rp eller skulle jag inte gå i tjänst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka på vad man gör innan man gör det och att jag måste tänka på vad jag säger. asså typ och jag krokar så måste jag spela som att jag mår jättedåligt som jag inte gjorde. som jag gjlömde att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka