Accepterad Mustafa abdi | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132442807/

Ditt Hex-ID: steam:110000145de00b7

Vad är din discord tagg? yehhhh#9136

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: icaumt Anledning: staff diss Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag staff dissa en bubbelgum, för jag blev arg när han bannade mig och jag tänkte på på vad jag skrev innan jag skickade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog en snubbe på piren och blev bannad i 10 dar för rdm, men vi hade slagsmål bakom meko där vid piren, och då döda jag han med handen, och då blev jag bannad av bubbel gum och blev arg, och tänkte it på vad jag skrev och jag menar verkligen it det jag skrev till han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel, han gjorde absolut inget fel alls, förstår att han bannar mig, sry bubbel gum menar inget som jag skrev tänkte it på vad jag skrev och när jag skicka, ska absolut inte göra om det igen, och vi satt ganska många in en discord och folk sa saker lite här och där och men tänkte it på vad man gjorde då!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer it ihåg när jag blev bannad sist har varit borta ett tag från unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att bara ta 10 dagars bann eller göra en bannöverklagan och att inte skriva till han i pm och fråga vrf jag blev bannad/ ångrar det menade inget, och så ska jag tänka på vad jag skriver innan jag skickar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut har jag det! har spelat mycket på denna server förr, har runt 1500 timmar på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka