Nekad musse765 | Chef-jobb ansökan[ Marja-Lisas] Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse765

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisa

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? viggo_07#5014

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? inte så länge men vet allt och hur allt funkar och alla system

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Maria lisa har länge varit stängt och det ska jag ändra på. Om jag blir chef kommer jag anställa provpersonal som får man vara trevlig och visa respekt för alla kunder. Jag kommer även vara aktiv chef och beställa in mycket nya bilar som jag märker blir populära i stan. Jag kommer alltid möta alla Kunder. Så bra jag kan och jag kommer se till så min personal kommer göra det också. Jag kommer se till så alla personalansvariga ta så många intervjuer som det går så att vi har så Mycket personal som möjligt. Så att det alltid finns någon att gå till om man behöver ha en bil eller Om man har frågor om en bil, jag kommer se till så att. Dom inte kommer. Tänka att Maja lisas aldrig öppet så att dom tänker istället att maja lisas. Är den bästa bilaffären som den är alltid öppen. Och jättebra utbud. Jag som chef kommer göra allt i min makt för att bygga upp Maria lisas. Så det blir som den bästa biblioteken, hela University. Jag kommer vara aktiv varje dag, skriv ut i annonser att det är öppet. Och hur det ligger till? Så att all alla i stan? Vet om. Hur bra Maria lisas är.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag jobbar på mc butiken för tillfället så vet it systemet fungerar jag brukar alltid vara trevligt mot alla kunder som kommer in och är aktiv varje dag jag kan väldigt många commandons så att man kan utveckla rpen jag vet hur fan tar intervjuer och kan prata med alla utan problem jag vet även hur dc.en fungerar så att alla personal vet t.e.x om jag måste informera något

Hur ofta kommer du vara inne? Tisdag 14:00 till 20
Onsdag 14;00 20:00
Torsdag 14:00 till 20:00
Fredag 12:00 tills 02:00
Lördag 12:00 till 02:00
Söndag 11:00 till 21:00

lov

Tisdag 12:00 till 03.00
Onsdag 12;00 03:00
Torsdag 12:00 till 03:00
Fredag 12:00 tills 03:00
Lördag 12:00 till 03:00
Söndag 13:00 till 02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut jag spelar för att ha kull och kunna utveckla min och andras rp darför vill jag bli chef för att kunna rp som chef värker vara väldigt roligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka