Nekad musse765 | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse765

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879892991/

Ditt Hex-ID: 110000136d065ff (Hex)

Vad är din discord tagg? vi0x3#5014

Vem var det som bannade dig? ABI

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? POWERGAMING

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde in i en väg och bara fortsatte köra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va några som börja skuta mot oss o sen så körde jag efter han so flög min bil in i en vägg och jag bar fortsatte köra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag gjorde i dag va väldigt dåligt jag ber som helst mycket om ursäkt det va väldig dumt av mig jag hade kunnat skrivit /sme medvetslös eller något liknande i stället för att skita i de och powergammade men jag va så uppe i att få tag i dom som sköt mot oss så de va väldigt dumt av mig att inte rpea på att jag fick ont detta ska aldrig någonsin hända igen nästa gång kommer jag skriva /sme medvetslös ellen något liknande och om det hade varit en störe krock så skulle man kunna skriva /die och utväkla sinariot och rpea på skadorna så det jag gjorde i dag är jag väldigt besviken av mig skälv så detta kommer inte hända e gång till så förlåt för att jag powergammade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag aldrig ska skita i och rpea att jag fick ont av krocken men tänkte inte på det då men nu i efterhand va det väldigt dumt av mig så nästa gång detta händer så ska jag skriva /sme medvetslös och sen vänta i ett tag skriva att jag vaknar upp och utväkla rpen på de sättet så det blir bra rp och inte powergamming som sagt det jag har lär mig är att alltid rpea på skador även om man inte vill så är det aldrig värt så förlåt igen detta ska aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka