Nekad musse20 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gali

Test Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879892991/

Ditt Hex-ID: 110000136d065ff

Vad är din discord tagg? musse01

Vem var det som bannade dig? derpyface (inte staff längre)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pågrund av att jag gjorde ett dumt val att att köra ifrån en person som riktade på mig och därefter logga jag när jag blev dödad. jag vill förtydla båda scenarion och förklara hela mitt perspektiv utav saken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja nu var det ett tag sen cirka 3 månader sen jag vart bannad men jag kommer ihåg en del av scenariot. Det var en söndags och dagen efter ahde jag skola tidigt på morgonen. Jag väljer att gå in för att rpa i ett tag och sen gå lägga mig efter det. Mitt gäng hade skaffat sig ett sekundärt gänghus och jag skulle gå ta en titt på den på väggen ditt så träfar jag en medlem som jag känner sen inan och en annan grabb som var med honom. den här personen som jag känner viskade med ett skratt till den andra grabben "råna honom" och då började han rikta men då tänkte jag i hjärnan dem måste skämta eller lalla runt så jag börja åka med ivägg med min kross självklart är det lite dumt att tänka det är lalla det är en rp server och inte lall. Så vad jag gör efter är att jag impulsivt åker ivägg lite och sen hoppar jag ut och börjar skjuta på honom då jag vart lite frustrerad och efter det blir jag dödad och då efter så blev jag jävligt sur och årkade inte ens vänta dem 5 minuterna och jag lämmna direkt. Som sagt det var ganska sent och jag hade skola dagen efter men det förklarar inte mina handligar och mina fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var defenetivt mitt fel och jag kan inte skylla det på någon annan en mig själv på den här. Ja det var sent och jag behöde lägga mig för skola dagen efter men det spelar ingen roll man bryter inte regler för det. Sen att jag tänker att det var lall var väldigt dumt av mig då det inte finns nåt som hetter lall tekniskt sätt. Man värnar för sitt liv eller så ryker man och jag var dum nog och rykte. Men nu vill jag ta nya tag och börja rpa seriöst och nå någonstans med min rp och såna regel brott kommer inte ske utav mig igen och det kan jag lova med handen på hjärtat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare haft bara 3 pbans i 3 år av unive sen har jag lite små bans för väldigt länge sen. har haft endast 3 bans senaste tre månaderna och skulle verkligen inte kalla mig själv problem spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat nyktrat till och tänkt ordentlig istälet för att bara göra saker utan att tönka efter och ångra det efter so nu. så jag hade först och främst värnat över mitt liv. sen efter så skulle jag haft tålamod och inte behövt logga efter utan att väntat ut 5 min eller göra en /report har inte tid att vänta 5 min kan du tolva min karaktär eller nåt annat liknande för att undvika regel brott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart har jag lärt mig utav den bannen och har läst lite nya regler för att verkligen se till att något sånt inte sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag. En ny chans hade varit gött👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka