Accepterad Musse1. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aran G

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? Knugen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-13 202756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade voice changer och att jag burnade itanför polistationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis göran åkte runt bil och då såg vi en polis. Vi körde lite gran ifrån de (Vi trode att de var på ett larm). Efter en stund så stannade vi. Jag hör min kompis Göran säga. "ARAN KÖR JAG HAR KNIV PÅ MIG". Jag körde iväg och det blev biljag jag körde och körde och vi tappade de. Sedan säger Göran. Kom vi kör till polis stationen. Jag vill säga en sak till poilsen. Jag tänkte visst vad är det värsta som kan hända. Jag kör dig och kör för bi några rödljus i 70km/h. Nu när vi var där så såg vi polisen som stannade oss. Jag körde fram. Jag börnade för att bilen låter nice som fan. Sedan säger Göran skit i han dra till kläd affären istället. Jag var på väg dig men då gick bilen sönder, Göran är med KG så han kunde laga bilar. Han lagade och jag hammnar i ett staff samtal. Knugen säger allt som jag har gjort fel och jag accepterar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel jag skulle inte ha burnat med mina däck och dragit ifrån polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Att inte köra ifrån polisen, Inte ha burnat mina däck framför polisstationen samt att ha en fyngerade voice changer. Jag trode den var på, Men det var den inte. Jag ber så hämskt mycket om ursäckt och det kommer alldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte cop baita nästa gång och att ha en fungerande voice changer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Tack för att ni tog eran tid att läsa min Ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka