Nekad musse01 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse01

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Ditt discordnamn: musse01

Ange ditt födelsedatum 7 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag skriver till er idag för att uttrycka mitt genuina intresse av att bli en del av er personal som staff och hjälpa till på er server. Jag anser starkt att jag har de egenskaper och färdigheter som krävs för att vara en pålitlig och engagerad medlem av staff teamet och jag skulle verkligen värdesätta möjligheten att få bidra till serverns framgång.

För det första är jag passionerad när det kommer till fivem och har en gedigen erfarenhet inom detta specifika spel. Jag har spenderat otaliga timmar på olika servrar och unive jag har utvecklat min rp och hur jag ska prata med folk och i olika situationer. Min förståelse för rp.n skulle göra mig till en bra kriminell ansvarig/ helper

Jag kommer ta detta arbete väldigt seriöst och vara rättvis med alla jag kommer behandla vanliga kriminella som streamers samma. alla ska känna sig rättvist behandlad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? i min åsikt så tycker jag att kriminell rp,n måste förbättras för kriminell rp,n idag är inte perfekt de skjuts alldeles för mycket på serven och för att lösa det måste vi i staffteamet samarbeta för att fixa alla problem! och allmänt lall på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och alla andra i Staff teamet ska ha bra samarbete, hjälpa varandra i olika situationer och ta dom konsekvenserna vi behöver detta kommer leda till bättre rp enligt mig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är otroligt viktigt att man agerar professionellt som en staff så folk hör att man har koll på det man gör!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu har jag lov i tre veckor då kommer jag nog 70% av tiden göra staff arbete. När jag har skola så kommer jag göra skolarbete men när jag kommer hem så kommer jag göra staff arbete. Jag kommer i början bara göra staff arbete och när de finns tid så kommer jag rpea

Måndag 16:00-23:0
Tisdag 16:00-23:00
Onsdag 16.00-23:00
Torsdag 16:00-23:00
Fredag 16:00-03:00
Lördag 16:00-04:00
Söndag 10:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sän 2021 men har inte kvar min gammla dc och har inte spelat på ett år men är nu tillbaka har kämpat med skolan länge för de här är sista åter.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på andra servrar för ett tag sen jag har varit vidare till intervju för 2 år sedan men då var jag inte tillräckligt mogen som jag fattar nu. kan väldigt många kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka