Nekad MUSSE K | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MUSSE K

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ditt discord namn: zenz1565

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag fick en ban förra torsdagen för emote absuse

Hur är beslutet felaktigt? hej! ärende angående IndragenKrim. Allt började med att jag började spela på Unive igen efter 1 års paus förra veckan jag tog sickade in min medlemsskaps ansökan och den godkändes, När jag satte mig i intervjun sa han att jag inte behövde ta den för han märkte direkt på mig att jag kunde alla regler efter någon kort minut så det vart snabbt överstökat, Jag fick ej reda på att den kunde bli indragen vid ban osv under samtalet. Dagen efter valde jag att köpa Krim roll för 200kr och under den intervjun fick jag inte häller reda på några Köp villkår eller något utan det var bara att betala och lämna. drygt 2-3 timmar efter det blev jag bannad vilket var 100% rättvist det kan jag inte säga ngt emot. När min ban gick ut så hoppade jag in på serven och han att spela 1h innan min krim roll samt medlemsroll drogs in vilket jag inte fattade då jag ej fick reda på ett den kundes dra in så utan en varning eller ett samtal i support vilket jag tycker är väldigt skumt då jag ej fick reda på något om att den kunde bli indragen. Skulle gärna ta tilbaka den om de går då jag han att köra några få timmar med min krim roll innan det blev indragen. Jag kan även ta detta i ett samtal om ni skulle vilja det då det kan vara enklare att förstå varandra tack och hej!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://gyazo.com/3f89c83be2543e6d140b6ebeeaa48495

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka