Nekad musse | Ban överklagan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tegnebo1/

Ditt Hex-ID: 110000143ad6b42

Vad är din discord tagg? musse#2227

Vem var det som bannade dig? Melle, gz till head mod förresten, eller du kanske varit det länge jag vet inte.

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag satte mig själv som skatteverke och tog ut 25 mille och sedan satte in det på mitt konto. Detta för att kunna vara rikare på unive av någon jävligt dum ide.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag speccade som helper som vanligt och sedan fick jag en väldigt dum ide att sätta mig själv som skatteverket och ge mig själv pengar. Redan när jag skriver detta så märker jag hur dumt detta var. Sedan när jag har satt mig själv som skatteverket så ger jag mig själv 25 miljoner kronor och seda nflyger till banken. Grov korruption av mig och detta bara för att jag ville vara rik på servern. Vet inte ens hur länge jag har varit bannad men kanske några 25 dagar. Jag har tänkt över mitt beslut och kommit fram till att jag är cp men även att jag ska börja tänka på konsekvenserna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte, det var ingen felaktig ban och det var 100% jag som har gjort fel. Jag kommer inte säga något annat och det här var något extremt dumt som jag har gjort. Jag har lärt mig av mina misstag och kommer se till så att det här inte händer igen. och åter igen var det 100% jag som gjorde fel. jag kommer alltid tänka på det jag gör innan jag gör det, detta var det jag gjorde fel och nu kommer jag förbättra detta. Jag vet att jag säger allt detta i efterhand men detta kommer jag verkligen tänka på nu i efterhand. För att alltid försöka undvika regelbrott som förstör för unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 23 bans tror jag och dessa bans var i början på unive då jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men sedan har jag även några nya bans men vissa är felaktiga också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra om är att inte gett mig pengarna och tänkt efter före att jag tog ut. Jag hade bara ett tänk på att försöka vara rrik på servern vilket nu när jag tänker efter är helt absurtt. Jag har lärt mig efter dessa 25 dagar något att jag ska tänka på vad jag gör innan och då verkligen tänka efter. Vilket har varit mitt misstag i den här händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig att vinna är inte det viktigaste och jag kommer aldrig mer ge mig själv pengar för då vet jag hur det går till. Förstår om ni nekar denna, detta är mitt fel helt. Från och med nu ska jag alltid tänka på det jag gör innan jag utför det. Jag tror att detta var mitt misstag tyvärr. om jag blir unbannad så kommer jag göra massa saker annorlunda som att tänka efter, tänka efter och tänka efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tjarå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka