Inaktuell Musse... | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musse...

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Ditt discordnamn: aran505

Ange ditt födelsedatum 25 December 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag har varit en bra staff på en annan server för några års sedan. Jag är lite trötsam på Rp så jag tänker att det är perfekt att bli en Unive staff. Då jag kan specca och göra lite nytta till servern. Jag har varit Admin på Unity och ägaren sa att jag har varit en briljant staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker också att support delen ska förbättras då man ofta behöver vänta länge innan man får hjälp detta är jag personligen en lösning på jag kan personligen ta support väldigt ofta när jag är tillgänglig. Samt att ibland så blir det onödiga skjutningar i staden som inte alls behövs. Det är också mycket folk på servern som bara är ute efter skottlossningar och provocerar mot gäng för att skapa skottlossningar dom personerna som gör det vill jag ta åtgärder på för det är verkligen inte okej. Social Rp är det lite brist av, Ibland när man tar över områden så kommer det andra gäng och skjuter helt utan anledning. Jag tycker att man ska prata sig ut och inte skotta sig ut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska arbeta till samman som ett team. Alla ska hjälpa varandra och kunna fatta beslut och framför allt hjälpa anndra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ingame: Ifall man behöver en person komma support så skriver man /m inte skriver i OOC chatten. Jag tycker att det är professionellt.

Discord: Man ska tänka på att man inte taggar folk för att pma dom enligt mig tycker jag det är bättre att söka upp uppe till höger då det blir mer proffsigt och dem ej får en tagg man ska också tänka på att man inte ska skriva ut onödiga saker i Unive chattarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Vardagar: Så är jag helt fri från fyra.

Helger: 12:30 till 23:00.

Ibland kan det bil att vi har gäster och då försöker jag vara så aktiv jag bara kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Har byttit konto för att mitt andra blev hackad. Men ifall man lägger sammanlagt så är det typ 8-9 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff på Unity och jag har varit staff på 100k or die serverar men dom har inte lika avancerade scripts som ni.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
++++rep, mogen och aktiv grabb. Förtjänar staff kommer säkert göra ett väldigt bra jobb!

+rep mogen grabb. Känner inte han super bra men när han rp så är han bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka