Nekad musse | Ansökan till Servervakt [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? algot

Vad heter du på discord? musse#2227

Ange ditt födelsedatum 11 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. inne varje dag 16:30 till 23:30 ungefär.
helger brukar det vara 11:00 till 02:00+ ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett år skulle jag tro.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23bans står det dock är några duplicerade så runt 16 15.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severrvakt har som uppgift att vakta över servern och rapportera in små regelbrott som kan ske på servern. Om någon gör ett regelbrott så skaa man banna denna person genom /svban vilket är då 60 minuter. Det är den främsta uppgiften en servervakt har. Servervakter har även som uppgift att dva bilar som står på vägen söndriga och förstörr för rpn, detta har hänt mig några gånger och därför krävs det servervakter som städar upp på servern. Servervakter kan även revive folk när det behövs men då krävs det klipp och man ska spara klippet i minst 3 dagar har jag för mig. Har varit sv ansvarig innan blacklisten så jag kan ganska mycket om servervakter. Men dessa tre är något man stöter på nästan varje dag som servervakt, man ska även vara en förebild för nya spelare viket är ganska viktigt. Jag har varit servervakt ansvarig och då hade vi dessa regler som jag skrevit på servern, men efter som det var ett tag så kan reglerna ha ändrats men det är inte något jag vet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt av flera anledningar. Jag var polis på univee och då skedde det dagligen massa olika typer av regelbrott runt omkring mig. Folk copbaitear hela tiden och därför krävss det att man kan bli servervakt. Och även när det tillexempel är prio 1 eller 2 och poliser kör ganska snabbt på vägarna så har det hänt att trasiga bilar står mitt i vägen, och detta förstör för rpn väldigt mycket och kräver att servervakter dvar dessa bilar. Och detta kommer jag göra som sv. På piren brukar det vara massa lall också och då kan jag vara beredd att klippaa detta och banna så att servern håller sig till en hög rpn nivå överallt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man utnyttjar sin roll som sv eller annan hög roll på servern, som servervakt kan detta vara som tillexempel att man revvar sig själv eller sin kompis i scenario och är inte alls kul. Detta är abuse som servervakt och kan leda till ban och indragen servervakt roll.
 
Vad heter du på discord? Ditt namn du angett verkar vara felaktigt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top