Accepterad MushmedGaming | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MushmedGaming

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840880590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Axelsson

Vad är ditt discord namn? ! Mushmed#3026

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Mushmed Shafi föddes 2000-05-28 en solig dag i somalien. Uppväxten har varit tuff för Mushmed då hans familj hade det väldigt fattigt och han fick gå och lägga sig hungrig nästan varje kväll. Pågrund av detta är han väldigt tacksam för allt han har och får. Med ett hopp att skapa ett bättre liv så flydde hans familj till sverige år 2014. Han är nu 21 år gammal och han har lärt sig bra svenska och har jobbat på en pizzeria fram tills nu. Hans dröm är att jobba som taxichauförr eller mekaniker men han tycker väl inte heller att det är fel att sikta högre. Hans intresse för bilar är stort och han vill bli rik så han kan köpa många fina bilar (helst audis och bmw). Ännu en dröm han har är att skapa familj med en vacker kvinna (eller en man om han inte hittar en kvinna) och skaffa många barn (minst 10). Mushmed njuter väldigt mycket av livet och gillar att leva ett simpelt och lugnt liv, fast ibland kan han festa till det. Han är snäll mot alla men han är inte rädd för att säga ifrån om han behöver.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer rollspela seriöst och kommer göra mitt bästa med att följa reglerna. Jag vill lära känna andra personer som spelar på servern och bli en del av gemenskapen och jag kommer bidra med mycket kärlek. Jag är väldigt aktiv på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är kul med en rp server med bara svenskar och en värld som liknar ett svenskt samhälle. Jag gillar att det finns många svenska bilar som volvos och saabar men även koenigsegg. Jag gillar också jobbmöjligheterna som finns

Hur hittade du Unive? Min kompis visade unive för mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra den lite smått homosexuella Mushmed Shafi en igenkänd karaktär som är svår att inte gilla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli rik och igenkänd av andra spelare och ha mycket kul och även lära känna andra spelare. Jag vill också pimpa mycket bilar och vill pröva lite olika jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det här är den enda fivem servern som jag är aktiv i

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka