Nekad MushmedGaming | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MushmedGaming

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840880590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Axelsson

Vad är ditt discord namn? ! Mushmed#3026

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Mushmed Shafi är 21 år gammal och kom till Sverige 2014 som 14 åring. Han har sen dess lärt sig bra svenska och har jobbat på en pizzeria fram tills nu. Hans dröm är att jobba som taxichauförr men han tycker väl inte heller att det är fel att sikta högre. Hans intresse för bilar är stort och han vill bli rik så han kan köpa många fina bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer rollspela seriöst och kommer göra mitt bästa med att följa reglerna. Jag vill lära känna andra personer som spelar på servern och bli en del av gemenskapen och jag kommer bidra med mycket kärlek.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är kul med en rp server med bara svenskar och en värld som liknar ett svenskt samhälle

Hur hittade du Unive? Min kompis visade unive för mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra den lite smått homosexuella Mushmed Shafi en känd karaktär som är svår att inte gilla

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli rik och igenkänd av andra spelare och ha mycket kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka