Nekad MusenEDINKOMPIS | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MusenEDINKOMPIS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa

Vad är ditt discord namn? muskompis

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2007

Berätta om din karaktär. Mustafa är en individ som bosatte sig i Unive vid blott 10 års ålder. Hans fader gick bort i kriget i deras hemland Syrien, vilket kastade en skugga av sorg över honom. Mottagandet av beskedet om faderns bortgång fyllde honom med hjärtesorg, och han stängde av sig från omvärlden.

För att ge Mustafa en chans till en ljusare framtid och möjlighet att skapa nya vänskapsband beslöt sig hans familj för att flytta till Unive. Tyvärr visade det sig att den nya miljön inte helt lyckades förhindra honom från att hamna i konflikter, både i och utanför skolan. Han föll i umgänge med tvivelaktiga individer och efter 12 år i Unive, vid 22 års ålder, stod han utan arbete.

Kvällstid ägnade Mustafa sig åt att sälja droger som en desperat källa till inkomst. Tragiskt nog led hans mamma av en överväldigande sorg, vilket ledde till att hon tog sitt eget liv. Hennes oro för sonens öde var överväldigande. Ett år efter denna tragiska händelse har Mustafa fortsatt på den farliga stigen av kriminell verksamhet och visar inga tecken på att vilja bryta mönstret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att min RP-färdigheter har blivit mycket bättre sen jag började lira FiveM, och jag tror att jag kan dra mitt strå till stacken genom att leverera najs scenarion för folk att joina in i. På discord och andra ställen brukar jag vara rätt aktiv och försöker bidra till ett positivt vibe och bra utveckling. Jag går sällan ur karaktär och tänker att jag kan lösa alla beefs med ett chill snack och sansad konvo.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att alla andra kan ha kul också. Scenarier ska spelas på ett sätt så att både du och de andra är glada och har roligt, istället för bara för ens egna fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst och fattat serverns regler bra. Några av de reglerna som jag tänkt extra på är att visa respekt mot andra medlemmar, undvika att använda otillåtna buggar eller fuska, och följa de regler som bestämmer hur man ska interagera och bete sig på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel och har joinat på olika rollspelsservrar aktivt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar spela fivem och ha kul med vänner samt rp på rättsätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka